تمام رازهای پدیده ای به نام کوتینیو
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  تمام رازهای پدیده ای به نام کوتینیو   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 62398
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


تمام رازهای پدیده ای به نام کوتینیو

 

او بر روی فیزیک بدنی و شخصیتش کار کرده است و حالا با اعتمادی که باشگاه . استرا به او دارند، بالغ تر از همیشه به نظر می رسد.

همه این داستان با اعتماد باشگاه به او شروع شد. نخست با اعلام این که او غیر قابل فروش است و نامش را از مذاکرات برای خرید ایسلا بیرون کشیدند. این ها به خاطر چیزی بود که استرا در او دیده بود و هرگز این فرصت را از دست نداد تا اعلام کند که کوتینیو در اینتر جدید چه اهمیت بزرگی دارد با وجودی که او تنها 20 سال سن دارد. این مدت زمان حضور او در اسپانیول بود که باعث شد تا تداوم و باور را بدست بیاورد. حقیقت این است که کوتینیو می تواند تبدیل به یک بازیکن دست ساز برای موراتی بشود و از آن طرف هم بازیکنی که استرا می داند ارزش ریسک کردن را خواهد داشت. او همچنین باعث می شود تا اینتر تلاش کمتری برای خرید ستاره و همچنین خرج کردن پولهایی بی شمار برای نامهایی زیبا در بازار نقل و انتقالات داشته باشد که احتمال خریدشان نیز بسیار پایین است.

فیزیک بدنی - بدن او حالا قوی تر ولی در عین حال با همان چابکی همیشگی به نظر می رسد

به محض این که در سن 18 سالگی به ایتالیا و اینتر آمد، آماده فوتبال فیزیکی و تکنیکی حاظر در اروپا نبود. البته با تشکر از تکنیک بالای خود، توانست خود را حفظ کند ولی کماکان ضعف او در چابکی و مقاومت در مقابل بازیکنان دیگر بود که او را آزار می داد و در نهایت این تصادفی نبود که دوبار از ناحیه عضلانی مصدوم شد و مشخص بود که دلیلش سنگین بودن فوتبال ایتالیا برای این جوان برزیلی می باشد. اما در ماه های اخیر فیزیک بدنی او تغییر کرده است. نتیجه آن شده است که سرعت او و همچنین شوت های او پیشرفت کرده اند و در عین حال می تواند در جنگ های فیزیکی شرکت کند و در پایان بازی نیز سالم از زمین خارج شود. مثالی بارز برای این تعاریف گلی بود که در مقابل کوپر به ثمر رساند. پس از 70 دقیقه تعقیب کردن توپ و دوندگی، سرانجام موفق شد 2 بازیکن حریف را دریبل بزند و تور دروازه را به لرزه در بیاورد. تمامی تلاش ها و فعالیت هایی که در اردوی پیش فصل انجام شده اند این را ضمانت می کنند که او تا ماه می دوام خواهد آورد.

کوتینیوی جدید دیگر از ریسک کردن نمی ترسد به خصوص بعد از این که مرتکب اشتباهی می شود. چیزی که از قرض دادن او به اسپانیول حاصلمان شده است، بازیکنی است که توانایی های خود را بیشتر باور دارد مخصوصا به خاطر این که حالا هم باشگاه و هم مربی به او اعتماد کرده اند. اینها باعث می شود تا توپ را در زمان های مناسب شوت بکند و ترسی از این نداشته باشد که توپ را به بیرون بفرستد. اما یکی از توانایی هایی که کوتینیو در گذشته نداشت، کمک کردن به خط دفاعی بود که در کوتینیو جدید ما به وضوح شاهد هستیم که این توانایی را پیدا کرده است. در بازی مقابل کوپر، او بارها توپ را از بازیکنان حریف پس گرفت. نتیجه آن بود که دیگر گوارین و کامبیاسو تنها نبودند. حالا کوتینیو علاوه بر خنثی کردن حمله حریف، موفق می شد تا حمله ای را نیز برای اینتر ترتیب بدهد. کوتینیو حالا کاملا فرق کرده است. بازیکنی خجالتی در گذشته، تبدیل به بازیکنی پررو و فعلا در حال حاظر شده است.

به نظر می رسد که استرا توانایی استفاده درست از بازیکنان را دارد. فراموش نکنیم که استرا و کوتینیو در مجموع چیزی حدود 9 روز با هم بوده اند. او در سیستم بنیتز نیز در سمت چپ حضور داشت ولی آن آزادی عمل را نداشت تا در بازی سازی شرکت بکند. اما حالا انتخاب های زیادی دارد. حالا او آزادی عمل برای شوت زدن را دارد و همچنین اجازه عوض کردن جا با پالاسیو را نیز دارد. نباید فراموش بکنیم که حضور کوتینیو در خط حمله 3 نفره باعث می شود تا مدافعین حریف کار آسانی نداشته باشند و همیشه ما یک نفر را در موقعیت گل زنی داشته باشیم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');